KNLTB Voorwaarden

Voor alle KNLTB competities gelden de volgende voorwaarden

1. Opgave mogelijk per team of individueel.
  2. Opgaven met verhinderdata kan inhouden, dat een extra speler bij het team wordt ingedeeld.
  3. Wanneer geen verhinderdata is opgegeven, wordt van de deelnemer verwacht dat hij/zij ook op alle speeldata aanwezig is.
  4. Nadat u zich heeft opgegeven en de teams bekend zijn gemaakt, kunt u zich niet meer terugtrekken, tenzij er overmacht in het spel is. Terugtrekking kan voor de vereniging ernstige financiële consequenties hebben, (max. boete  € 225,- per team). De vereniging behoudt zich het recht voor de boete op u te verhalen.
  5. Er worden alleen persoonlijke ondertekende inschrijvingen geaccepteerd, ook als je je als team inschrijft.
  6. Er wordt door de TC alleen een team ingeschreven wanneer er op de sluitingsdatum een volledig team is aangemeld met persoonlijke ondertekende inschrijvingen of een persoonlijke mail naar de wedstrijdleiding.
  7. Alle deelnemers dienen in het bezit te zijn van een KNLTB ledenpas met foto.
  8. Bij de indeling wordt rekening gehouden met de teams die al jaren spelen.