Harten toernooi

Start TennsisStoreNL Harten Open 45+ toernooi

Van 26 mei t/m 2 juni gaan we ons 19e Harten Open 45+ toernooi organiseren. Een maandje later dan gewoonlijk vanwege de vakanties eind april / begin mei.

Dit is een Open toernooi dus voor zowel eigen leden als voor tennissers van buiten de vereniging. Er wordt gespeeld in pooltjes. Je speelt minimaal 2 wedstrijden, bestaande uit twee sets met bij de stand 1-1 in sets een supertiebreak. Je mag bij aanmelding aangeven dat je op een tweetal dagen verhinderd bent. In de weekenddagen wordt de hele dag gespeeld en op de doordeweekse dagen vanaf 17:00.

We hopen natuurlijk op veel deelnemers, ook van de eigen leden. Inschrijven kan bij toernooi.nl, via de link Hartentoernooi. Mocht het niet lukken dan helpen we je graag.

De inschrijving sluit op donderdag 16 mei.