Links naar interessante sites

LIEN DOI (Soladariteit)

LIEN DOI (Solidariteit) is een non gouvernementele organisatie die op louter vrijwillige basis dankzij Nederlandse donaties hulp biedt aan de allerarmsten in Vietnam. LIEN DOI doet dat met behulp van een lokaal kleinschalig netwerk en biedt hulp uitdrukkelijk zonder onderscheid van geloof en etniciteit.

Power Clean Benelux

Power Clean Benelux is een aanbieder van schoonmaak-, reinigingsmiddelen en aanverwante artikelen, hygiëne-, horeca en industriëel papier en dispensers, (vaat)wasmiddelen, zeep en spoelsystemen aan kleine zelfstandigen in de horeca, b&b’s en kleine hotels/motels, sportclubs, huisartsen en fysiotherapeuten, instellingen en scholen. Onze klanten worden benaderd via onze vertegenwoordigers, maar kunnen ons ook op het internet vinden middels onze vernieuwde website met een webshop, alwaar zij eventueel rechtstreeks hun benodigde artikelen kunnen bestellen.