Vereniging

Welkom bij LTC Harten

LTC Harten is een actieve tennisvereniging voor 35-plussers. Er zijn momenteel ca. 110 leden en er is nog ruimte om het ledenaantal te laten groeien.

Bij LTC Harten kunt u 365 dagen per jaar tennissen.

AccommodatieTennisbanen_01

Bij LTC Harten wordt er getennist op twee Smash Court banen en de banen zijn ’s avonds verlicht. Er kan dus bijna het gehele jaar worden gespeeld.

Activiteiten

Diverse leden van LTC Harten nemen deel aan competities en toernooien. We proberen vooral het recreatieve en sociale karakter van de vereniging te benadrukken. Op het park ligt een gezellig clubhuis, waar men onder genot van een drankje nieuwe energie kan opdoen na het tennissen. Clubhuis-01Er zijn veel activiteiten, zoals toernooien, tossen, competitie en trainingen. Veel wedstrijden in KNLTB verband maar ook vrije toernooien. Maar ook gezelligheidstoernooien zoals ladies day, stamppottoernooi, bokkendag en het soep en koektoernooi.